duminică, 4 noiembrie 2012

DE ZIUA LUI BASESCU


AZI BASESCU implineste 61 de ani. 

O bruma de formalitate si conventie trebuie pastrata in orice demers si relatie ale noastre cu restul lumii, dar NU si cand vine vorba de Traian Basescu, cel putin nu in cazul meu. 

NU pot face urari de La multi ani, Sanatate si...paleta uzantelor e larga, unui individ pentru care nu am decat SCARBA ...
sa-i ofer, adica fix ceea ce mi-a oferit el mie, cetateanului de rand! Se cheama cumva ca suntem chit? Nicidecum! Eu nu l-am furat pe el, nu l-am condamnat la subzistenta si umilinta, nu i-am subminat sanatatea, scoala si sperantele! Nu sunt smecher, golan, derbedeu, escroc, impostor...cred eu cu tot subiectivismul despre mine! El poate crede toate astea despre sine cand se priveste dimineata un oglinda? Pana una alta ramane singurul sef de stat al Romaniei care va intra in istorie doar ca o...JAVRA! "Iesi afara, javra ordinara!" - asta nu va uita Basescu pana la moarte!




Sa-i ureze La multi ani si Viata vesnica lichelele lui - Udrea, Anastase, Blaga, Boureanu, MRU, Sulfina, Vass, Raluca Turcan dimpreuna cu sotiorul, Melescanu, Patapievici, Ungureanu, Neamtu, Falca, Pinalti, Mircea Toader, Chiliman, Paleologu, Cristoiu si Turcescu, Cezar si Cristian Preda, Blejnar, Stolojan, Macovei...s.a.m.d. Si analfabeta de fi-sa EBA, cat si tupeista de Ioana Basescu, fata mare a lu' tata. Lichelele astea sa-i faca ode, omagii, bezele si sa-l pupe-n toate cele portocalii si scabroase ca doar EL le-a si creat!!!  Si le-a intretinut, pe bani multi furati de la "viermi si ciumpalaci".






O CHESTIUNE DE DEMNITATE!