duminică, 21 octombrie 2012

ROMANIA NAPADITA DE HOTI

FRENEZIA STENOGRAMELOR - acesta pare a fi noul look de tara, in trend si-ntr-o expansiune fara precedent in Romania. SCOLI, SPITALE, TRIBUNALE etc totul napadit de hoti!

Cand si cand, daca nu zilnic, macar la 2-3 zile, sau cel mult la saptamana, mai apare pe piata media ghici ce! - o stenograma! Ce este prin definitie o stenograma? Inregistrarea unei discutii intre 2 sau mai multe persoane. Ea poate fi facuta la vedere si oficial pentru a avea o dovada scrisa a ceea ce vorbesc si convin persoanele in cauza SAU se mai poate face tot oficial, dar pe NV, adica "din boscheti"! Cum se vede Romania din boscheti?...
Sau poate intrebarea corecta ar fi - cum se vede Romania IN boscheti?! Desigur, intrebarea ar fi tendentioasa si viscerala, ca o defulare a atator umilinte incasate (inghitite) intr-o viata de om, de la nastere pana la moarte. Pe zi ce trece tot mai multa lume realizeaza ca e condamnata pe viata sa ingurgiteze galeti de umilinta tot asa cum un bolnav incurabil ia pumni de pastile pana-i va veni sfarsitul.

CE E cu aceste stenograme - in 1 rand ca ele provin din mapa sau dosarul de ancheta al unor procurori sau judecatori! In al 2 lea rand, aceste dosare privesc pe niste HOTI, niste derbedei, niste mafioti, interlopi, jegosi, microbi, scursori purulente: ca sa ne fie limpede, nu vorbim aici si acum de bisnitzari sau smenari de dupa blocuri! Astia sunt niste...furuncule sociale ordinare, peste care la o adica ai putea trece cu vederea, asta daca nu cumva scarbosii astia nu-ti dau in cap in scara blocului ca sa-ti ia geanta din mana sau lantisorul de la gat SAU daca nu cumva nu intra direct peste tine in casa si te trimite pe lumea ailalta, numai ca sa aiba el bani de carciuma! Lucrurile in Romania, o simtim organic cu totii, se degradeaza de la o zi la alta si - pe cale de consecinta - viitorul in Romania nu suna deloc bine. Cum altfel ar suna viitorul in boscheti?!? Doar stim ca in boscheti isi duc veacul vagabonzii, fie ca-s caini, sobolani, serpi, aurolaci  homeless, cat si dejectiile tuturor astora. Pentru un om cu respectul de sine relativ nealterat, viata "in boscheti" nu e de conceput.



BANCOREX, jaf de 1 mld $ !!!

DE CE ARATA ROMANIA tot mai mult ca un boschet urias? Pentru ca zi de zi avem surpriza oripilanta de a face conostinta cu INCA o jigodie sau un clan intreg de jigodii - ei sunt HOTI! Jefuiesc tara asta precum hotii de fier vechi o fosta fabrica ceausista ajunsa in paragina! Stupoarea te sufoca intrebandu-te in sinea ta, tu un fistecine care se chinuie sa supravietuiasca de la o luna la alta, cum se poate totusi supravietui intr-o vagauna de serpi, sobolani si putoare scabroasa! Ai ajuns sa te intrebi cine sunt mai multi in tara asta, hotii sau oamenii cinstiti?! Ba mai mult, te intrebi poate mai e vreun "prost" cinstit in Romania?!? Raiul hotilor si-al jegurilor care fura precum respira, sau mai bine zis respira precum fura, caci furatul le-a devenit de mult prima lor natura!

HOTUL NO 1 AL ROMANIEI - BASESCU! E seful Statului? Da. Atunci ce om onest isi poate imagina ca toate jafurile astea sistematice care au loc in Romania de multi ani de zile ar avea loc FARA stirea lui si FARA acordul lui?!? 

NU SE FURA NIMIC in Romania, la scara mare, FARA ca Basescu sa nu stie si fara ca el sa nu-si ia partea! Sub el se afla restul hotilor - vagauna colcainda de putregaiuri a caror unica ratiune in putina si obtuza lor viata este sa fure si atat! Pentru burtile si cefele si falcile lor onctuoase, pentru familiile, neamurile si amantele lor. 

CA SA NU SE SIMTA CINEVA NEDREPTATIT, trebuie spus ca hotia e la toate nivelurile, nu doar la extreme, adica gainari si "gulere albe". Nu, spitalele Romaniei duhnesc si put de hoti in halate albe sau albastre, scolile din Romania nu duc nici ele lipsa de hoti, institutii, regii, deconcentrate, tribunale...hotii si-au facut loc peste tot in viata noastra, care - ironia sortii - depinde de ei! Depinzi de un doctor cand ai ajuns in spital?! Ai sa-i umpli buzunarul? Nu? S-ar cam putea sa mori! Depinzi de scoala, de profesori? Si-nca in ce masura!!! In scoala romaneasca...inca de pe vremea lui Ceausescu se practica "cadoriseala" profesorilor, spaguirea lor, favoritisme, copilu' lu' x sau al lu' y...dar oricum lucrurile astea parca sunt totusi minore comparativ cu "natura moarta" in care este prinsa tagma dascalilor, unii pe nedrept (ca si in cazul medicilor, magistratilor, etc), dar asta e ...sistemul, putregaiul te trage dupa sine, mai ales ca nu prea faci nimic sa i te impotrivesti!





IERI a aparut pe piata o stenograma din 2010 in care seful ANAF, Blejnar se "intretinea" cu insusi seful sefilor din Romania, Basescu. Pe scurt, Blejnar ii dadea raportul despre niste datorii mari pe care firma de constructii TEHNOLOGICA (firma de partid a PDL, care a rulat miliarde de euro din bani publici, o face inclusiv azi in lucrari precum centura si metroul Capitalei, actionar Vasile Blaga, patron "regele asfaltului" Theodor Berna, fost consilier al lui Basescu!!!) si Rompetrol le aveau catre statul roman. Nu reiese din stenograma raspicat ca  Basescu si Blejnar o pun de-o smenuire! Ba, s-ar putea spune de catre unii mai inocenti, ca dimpotriva: lui Basescu si Blejnar li se rupe...sufletul de soarta cetateanului roman, al carui standard de viata este dependent SI de impozitele pe care unii si altii le vireaza Statului! Pentru ca traim in Romania ("si asta ne ocupa tot timpul"), putina lume si-a mai pastrat naivitatea - stim cum merg lucrurile, stim ca suntem inconjurati de smecheri, hoti si baieti destepti, mai ales stim multi dintre noi (cel putin vreo 7,4 milioane) ca "pestele de la cap se-mpute" si capul nostru imputit este nimeni altul decat Basescu!!! Si stim ca intregul jaf din Romania are girul lui Basescu, actor si beneficiar in cota-parte. 

unul dintre "regii asfaltului" - Theodor Berna


CUM SE APARA BASESCU in urma acestei stenograme? Simplu. Pentru ca este clar ca ea nu incrimineaza vadit, Basescu se justifica tocmai prin implicarea pozitiva in absorbtia la bugetul de stat SI se mai explica prin pozitia sa de sef al CSAT, inducand prin aceasta functie ideea ca s-a implicat intr-o chestiune de siguranta si aparare a Statului! Cand taia, tot in 2010, salarii si pensii, indemnizatiile mamelor, ale handicapatilor, inclusiv laptele praf si pemparsii nou-nascutilor: ei bine, atunci nu mai era niciun ATENTAT la siguranta Statului si a cetatenilor sai!!!

IATA STENOGRAMA Blejnar-Basescu, opera procurorilor DIICOT Brasov:

Femeie: " Cabinet președintele României
Sorin Blejnar: Sărut mâna. De la ANAF. Blejnar. Președintele ANAF sunt.
Femeie: Bună ziua, domnule Blejnar. Vă rog.
Sorin Blejnar: Cu domnul președinte aș dori dacă se poate. Sau mai târziu sau când.
Femeie: Rămâneți pe telefon. Încerc să văd dacă îmi răspunde.
Sorin Blejnar: Am înțeles
Femeie: Mulțumesc.
Traian Băsescu: Alo
Sorin Blejnar: Să trăiţi, domnu preşedinte
Traian Băsescu: Salut, Sorine.
Sorin Blejnar: V-am trimis o dată pe mail situaţia aia cu constructorii.
Traian Băsescu: Da. Mă, eu am şi făcut o confuzie că era primul în lista datornicilor Tehnologica şi am zis că e o listă cu constructori. Da nu erau numai constructori acolo.
Sorin Blejnar: Este, este datornic. Dar a început procedura de executare pe el.
Traian Băsescu: Da
Sorin Blejnar: Nu de acuma, e de vreo 2-3 luni
Traian Băsescu: Aha.
Sorin Blejnar: El plăteşte, deci ei în general sunt plătitori buni ăştia. Dar tot timpul sunt cu restanţe datorită faptului că încasează de la CANDNR destul de greu.
Traian Băsescu: Da, da.
Sorin Blejnar: Şi atunci noi am început să facem o altă procedură. Ne-am dus la CANDNR şi i-am făcut terţ poprit.
Traian Băsescu: Îhî
Sorin Blejnar: Dacă o să vă uitaţi acolo pe ce am încasat noi, marea majoritate sunt pe popriri... desigur... adică le tăiem finanţarea, dar îi ţinem aşa, cât de cât sub control
Traian Băsescu: Da, aha
Sorin Blejnar: Subiectul doi
Traian Băsesescu: DA
Sorin Blejnar: Am primit o hârtie de la Rompetrol
Traian Băsesescu: Da
Sorin Blejnar: Vineri seară, mâine, urmează să ne facă o plată de 54 de milioane în contul obligațiunilor ăla pe care le-am emis noi.
Traian Băsesescu: Măi, fiți atenți că aici intrăm în altă belea. Cred că e un truc
Sorin Blejnar: Știu. Asta e opinia mea
Traian Băsesescu: Da, e un truc. Da 54 de milioane, exact atât cât statul român să nu mai devină majoritar
Sorin Blejnar: Da, așa este, așa este. Și eu am o decizie a consiliului concurenței din 2005
Traian Băsesescu: Da
Sorin Blejnar: Care spune că o astfel de ipoteză, ca ei să facă o plată parțială, nu va fi luată în calcul. Am vorbit și cu Bogdan, cu Chirițoiu, să îmi dea o hârtie în sensul ăsta. Și să spună că altfel ar fi fost ajutor de stat, atunci în 2004 și nu aveam voie
Traian Băsesescu: da
Sorin Blejnar: Ca să îi presăm în dirrecția să ne plătească tot. Și eu vreau să le fac acuma o hârtie prin care să le spunem că le mulțumim pt cele 54 de milioane, dar având în vedere toate considerațiile astea, cu decizia, cu toată istoria cum a fost.
Traian Băsesescu: aha
Sorin Blejnar: Le spun că asta este doar o plată parțială și că le mulțumim și sperăm, le indicăm conturile și spunem că până în 30.09.2010 așteptăm și celelalte plăți să ni le plătească. Altfel, și le bag asta voalată, le spun că altfel ar fi în ajutor de stat și trebuie să luăm măsurile legale de sancționare nu mai știu ce.
Traian Băsesescu: Mă, sfătuiește-te cu jurișii, ca să nu ne trezim că spune păi v-am dat 54 de milioane, deci restul vă dăm acțiuni, dar sunteți minoritari. Că tot jocul lor ăsta a fost să ne dea ceva, să se delisteze, să își facă mărire de capital, să spună da, dar nu mai sunteți majoritari.
Sorin Blejnar: Mâine este ziua în care npi avem opoziția la majorarea de capital. Tocmai și tot mâine este. Nu, jocul lor este ăsta, este evident numai că știți că am încercat cu ministerul justiției să modificăm ordonanța.
Traian Băsesescu: da
Sorin Blejnar: Şi au spus că nu putem, că exidu, curtea de arbitraj internațional, nu putem în timpul jocului să schimbăm regula
Traian Băsesescu: da
Sorin Blejnar: Şi atunci ne-am dus pe acel memorandum pe două variante, unul negocierea cu ei
Traian Băsesescu: da
Sorin Blejnar: Şi doi, opoziția asta la majorare. Mâine avem termenul pentru opoziția la majorare
Traian Băsesescu: Da
Sorin Blejnar: Numai că în timpul ăsta lor le curge legea așa cum este și ne-au anunțat că...eu cred că îi putem juca un pic cu o hârtiuță bine gândită, care am vorbit-o deja cu Chirițoiu...să le spunem că altfel e ajutor de stat și să intrăm cu ei pe o altă direcție, pe comisia europeană, cu notificare, cu...
Traian Băsesescu: Mă, gândiți-o, nu cumva să ne trezim că spun "băieți, v-am dat 54 de milioane, deci nu mai puteți fi majoritari. I-ați primit".
Sorin Blejnar: Da, am înțeles
Traian Băsesescu: Adică, atenție, că după ce i-ai primit...
Sorin Blejnar: Cu tot respectul, domnule președinte, dar pe direcția asta se va merge. Suntem cam legați de mâini și de picioare. Pentru că așa am făcut legile în 2003 sau când Dumnezeu le-am făcut
Traian Băsesescu: Da
Sorin Blejnar: Da, în 2003. Deci a fost gândit atunci, că de aia au făcut-o, pe șmecherie au gândit-o de la început. Da, am înteles, o să încerc să le dau adresă, eu așa le-am scris adresa, că le mulțumim, dar că înțelegem că e doar o plată parțială, având în vedere decizia Consiliului Concurenței și care la momentul respectiv
Traian Băsesescu: Mă, Sorine, nu mă pricep.
Sorin Blejnar: Nu, am înțeles
Traian Băsesescu: Nu știu, dar aveți grijă să nu ne trezim în situația în care spun, băieți, v-am dat 54 de milioane, de restul luați acțiuni. Sunteți minoritari, asta e viața.
Sorin Blejnar: Din păcate, asta o să fie
Traian Băsesescu: Mă, vorbește cu ministrul Justiției. Găsiți o soluție să...
Sorin Blejnar: Am înțeles. Bine, domnule preșdinte
Traian Băsesescu: Să ne putem valorifica toată creanța.
Sorin Blejnar: Am înțeles
Traian Băsesescu: Bine
Sorin Blejnar: Bine, cu mult respect
Traian Băsesescu: La revedere. "






Pentru ca Romania colcaie de hoti, foarte multa lume isi pune speranta ca noua guvernare USL din decembrie 2012 va face cauterizarea atat de necesara.


O CHESTIUNE DE DEMNITATE!


PS - ca sa fie scena completa, in 2011 Basescu declara public ca nu-l cunostea pe Blejnar, cand in aceasta stenograma din august 2010 vorbea cu el la telefon si-i spunea pe numele mic, cum te adresezi unui apropiat "Sorine..." !!! vezi video.