marți, 13 august 2013

VIS URAT

N. Grigorescu, Car cu boi
Tocmai cand crezi ca ai scapat dintr-un vis urat,
te trezesti cazut intr-altul, si tot asa. Ca o spirala perfida croita de sarlatani exersati de 24 de ani in tenebrele politicii dambovitene.

Am crezut (am sperat!)  in usl. Nu ca vor fi niste serafimi ce vor aduce pe aripile lor ingenue germenii lumii noi!!!
DOAR...BUN SIMT! Atat am asteptat. De fapt...
o bruma de bun simt, o idee, un crampei. Nu eram atat de naiv sa-mi imaginez ca USL va veni cu acel bun simt ancestral, originar, imuabil. O bruma sa fi fost macar. Aiurea. N-am vazut decat populisme si smecherii, si pomeni (mici, ca doar n-o sa inveti lumea cu mult!) menite sa conserve halci din capitalul electoral din 2012 pentru viitoarele alegeri din 2013, 2016...Atat stiu, atat pot si mai ales ATAT VOR politicienii nostri mioritici, mai exact capeteniile lor - mariri de pensii, salarii etc cat sa-ti inspire sentimentul si respectul ca...NU ITI IA! Spre exemplu, Basescu a luat in 2010 - 25% din salarii, indemnizatii, pensii, somaj, alocatii etcccccc. Asadar, USL nu ia, ci da! In primul rand da ce a luat Basila. Si-o mai da si pe langa (vezi insulta numita salariul minim), de regula cat un chibrit sau lumanare, dar la tara chibriturile si lumanarile inca sunt apreciate...PSD-ul stie. Nici PNL-ul nu-i vreun ignorant, doar ca a invatat "lectia" mai tarziu, tragand cu ochiul la psd.

Am sperat ca oamenii astia - tineri, relativ cizelati, fara "scheleti" (prea multi) in sifoniere...au o viziune, un plan, o ambitie, am sperat ca au frustrari istorice care sa-i mane intr-o lupta, am sperat ca au un VIS cu Romania...Aiurea!!! Fac si ei ce au invatat cel mai bine de la mentorii lor.

Ce cauta primul ministru Ponta la Miami ?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ca ar fi vreun capat de lume, dar o chestiune de OBRAZ, macar atat, tot este.
Cat despre Crin...o mai fi pe planeta asta?
Cat despre Visinescu si a sa tagma de tortionari, de comunisti, activisti, primi, vice, securisti...
Lehamite.

O tara, ultima din Europa, cu cei mai amarati oameni, dar cu un premier petrecandu-si vacanta in Florida! Cu bona filipineza...Si Visinescu luandu-si pranzul la restaurat, ca un aristocrat. Umilitor.

Poporul asta chiar merita mai mult, istoria sa imbibata in suferinte si sange chiar merita mai mult, dar nu stiu ce talent malefic ne face s-o dam din lac in put la nesfarsit!




Visinescu - ISTORIA



O CHESTIUNE DE DEMNITATE .