miercuri, 20 aprilie 2016

DOUA VORBE DESPRE MINE

Moirele 
Nu stiu ce vor fi gandit cele 3 Moire (ursitoare) la nasterea mea, dar, probabil inspirate de artele frumoase ale Olimpului - poate tocmai urmariseră pe Oedip, cine stie - isi ziseră ele că destinul meu ar trebui sa fie FILMUL - un fel de teatru avangardist acum vreo 2500 de ani cand megastar era Sofocle, ci nu Brad Pitt!

Asadar: de peste 25 de ani  viata mea este filmul, mai exact scrierea filmelor ca si scenarist tv. Am scris in jur de 35 de scenarii de film serial pentru Prima TV si cateva pentru Acasa TV si ProTV (IN FAMILIE, seria MINCIUNI a Mihaelei Tatu, CONTRA TIMP - serial in care trebuia sa joace Stefan Banica, dar la a carui productie Pro-ul a renuntat pana la urma si l-a transformat in lungmetraj, cu Dragos Bucur). 

Azi sunt student la drept - anul 3, Facultatea de Drept, Universitatea din Craiova, facultate de stat; invatamant cu frecventa, la buget (adica NU cu taxa); am intrat cu EXAMEN, asa cum si in TELEVIZIUNE tot prin examen-concurs am intrat, nu pe ochii mei frumosi pe care nu-i am!

DACA unii dintre dvs se miră ca nu mă cunosc, ca nu m-au vazut pe ulitele satului, pe campuri, pe islaz, prin paduri, ogoare etc...acum poate iși au si o explicatie: am stat mult prin Bucuresti iar de câțiva ani de cand sunt in Scrioastea ''campul'' meu de munca este intre cei 4 pereti ai camerei, scriind.

SUNT casatorit si am un copil in clasa a 6-a, la scoala din Scrioastea. In ultimii ani, copilul meu, Andrei, a devenit unicul meu ...job. Un job full time avand ca si centru de greutate: MATEMATICA si GRAMATICA. Se apropie examenul de admitere la liceu, asa ca...bagam mare! Si bagam mare nu de ieri, de azi, ci de ani- fac precizarea asta nu cu vreo tenta de infatuare, ci doar in ideea că și ceilalti parinti îsi vor indemna mai mult copiii spre CARTE, altfel copiii de azi vor fi adulții de mâine ce se vor călca pe piciore pe treptele Primariei, căciulindu-se domnului ȘEFU pentru un umil ajutor social in schimbul unui vot. Care e parintele care-și doreste asta pentru copilul lui? Eu fac zi de zi toate temele cu Andrei...

Altceva despre mine? 46 ani, multe proiecte ramase la sertar, cea mai mare realizare ca si scenarist: scenariu biografic despre NICHITA STANESCU...dar mai multe, intr-un 'episod' viitor.


O CHESTIUNE DE DEMNITATE
Voicu Relu - candidat independent pentru Primaria Scrioastea